این وبلاگ رو تقدیم میکنم به عشقم امیر حسین
نوشته شده توسط : شیما خطیب زاده

من می خواهم بدانی ، امروز و هر روز
 
وقتی می گویم دوستت دارم، این فقط یک کلمه نیست
 
با یک معنی ساده......
 
این یک احساس است، در کنار قلب من
 
یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو...
 
به خاطر خنده ی تو، به خاطر چشمان تو، صدای تو
 
که قلب مرا روشن می کند، کلماتم را، زندگیم را روشن می کند...
               
                                   دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری ،
 
و به من آرامش می دهی...
 
دوستت دارم یعنی تو بهترین دوست منی
 
کسی که می توانم به طرفش بروم؛ کسی که می توانم به او اعتماد کنم...
 
دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیزی
 
انکار ناپذیرو همینطور عجیب...
                                 
                                                    دوستت دارم یعنی تاابد...
 
 



:: بازدید از این مطلب : 2230
|
امتیاز مطلب : 148
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عباس در تاریخ : 1391/5/5/4 - - گفته است :
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

/commenting/avatars/avatar17.jpg
nazi در تاریخ : 1391/3/2/2 - - گفته است :
vaghean aliiiiiiiiie

/weblog/file/img/m.jpg
عباس در تاریخ : 1390/10/22/4 - - گفته است :
.......I Love you
........I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........ I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
آپم بدو بیا.نظر یادتون نره.

/commenting/avatars/avatar04.jpg
عباس در تاریخ : 1390/9/3/4 - - گفته است :
سلام
آپم شدید.
بهم سر بزن
نظر یادت نره

/weblog/file/img/m.jpg
پرنیان در تاریخ : 1390/4/27/1 - - گفته است :
سلام خوبی؟ با اجازت با عنوان نقره ای باهات تبادل لینک کردم. خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی. ممنون و موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
ساسان در تاریخ : 1390/4/26/0 - - گفته است :
هیچ خوابی آنقدر عمیق نیست که من،
صدایت را در آن نشنوم.
حالا دوباره شب های سفید متعلق به من هستند.
بی‌خوابی،
بی‌خوابی شجاعانه‌ای تا سپیده دم...

/weblog/file/img/m.jpg
سحر در تاریخ : 1389/11/9/6 - - گفته است :
به خاموشی ما منگر که ما خود معدن رازیم

فلک میشکند بال ما و گرنه اهل پروازیم

/weblog/file/img/m.jpg
سفیر در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :
يا و چشم به ره مانده ام تماشا کن
به ديدهٴ که به ره مانده راه پيدا کن
به غنچهٴ که ز غم لب به خنده نگشايد
گذر به باغ کن و غنچه را شگوفا کن
منم که تشنه ز باران و درعطش مانده
ببار بر سر من موج شور دريا کن

ز نام دوست شود سبز واژه هاى کلام
به گوش بى خبران اين سخن تو آوا کن
منم که عزم سفر دارم و شب تاريک
رفيق راه شو و نور را مُهيا کن
سر تو باد سلامت، اگر که ما رفتيم
ميان گم شده گان نام ماست پيدا کن
" ثنا " سرود محبت سرا و مهر و وفا
به اين کلام نکو شعر را تو زيبا کن
سلام عزیزم دل نوشته هات عالی
به وبلاگ من هم سر بزن نظر بده
عزیزم

/weblog/file/img/m.jpg
aliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
...........................................

بازم پيشم بيااااااااااااااااا

/weblog/file/img/m.jpg
ابراهیم در تاریخ : 1389/10/25/6 - - گفته است :
سلام
بدون اغراق وبتون عالیه
آهنگ وبتون منو دیونه کرد،نمیدونم از کیه.اگه امکانش باشه اسم خوانندش رو یا لینک دانلودش رو بهم بگین تا بتونم دانلودش کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: